tJeSiLC_vQ4EjbqutLiN10g1b3k

Minggu, 26 Februari 2012

Farah Quinn



This article is written in 2 languages : English and Indonesian. Artikel ini ditulis dalam 2 bahasa : Inggris dan Indonesia.


English

She is a famous chef from Indonesia. She has her own show on tv called "Ala Chef". This show even broadcasted on Asian Food Channel ( AFC ). For you know, a famous chef in Indonesia is almost like a celebrity like a film star or a singer. She is lucky. Beside she is a good cook, her face and her body is very beautiful and can be said sexy. Her breasts are huge.

Some days ago Chef Farah Quinn was reprimanded by the Indonesian Broadcasting Commission (KPI) for the show, Ala Chef because considered  wearing clothes that stand out so it seemed to show her breasts. However, Farah is emphatically denied and admitted that the clothing used was ordinary clothes. ( Yahoo )

In my opinion, it was all coincidentally. First, her breasts are huge.  Second, because she cooked in tropical country so she wasn't wrong if she wore a dress that makes her comfortable from the humid and warm weather. A dress which not too closed, but with low and  wide opening. Third, because the show was cooking show so the camera must shoot her from close up distance and from the height that was about her breasts. So the recipes  that cooked by her can be seen clearly by the audience.


Indonesia

Dia adalah seorang koki terkenal dari Indonesia. Dia memiliki acara sendiri di tv yang bernama  "Ala Chef". Acara ini bahkan disiarkan di Asian Food Channel  (AFC). Untuk anda ketahui,  seorang koki terkenal di Indonesia hampir seperti selebriti seperti bintang film atau penyanyi. Dia beruntung. Selain pintar memasak, wajah dan tubuhnya sangat indah dan bisa dikatakan seksi. Payudaranya sangat besar.

Beberapa hari yang lalu Chef Farah Quinn ditegur oleh Komisi Penyiaran Indonesia (KPI) untuk acaranya, Ala Chef karena dianggap mengenakan pakaian yang menonjol sehingga terkesan memperlihatkan payudaranya. Namun, Farah dengan tegas membantah dan mengakui bahwa pakaian yang digunakan adalah pakaian biasa. ( Yahoo )

Menurut pendapat saya, itu semua kebetulan. Pertama, payudaranya sangat besar. Kedua, karena dia dimasak di negara tropis sehingga dia tidak salah jika ia mengenakan gaun yang membuatnya nyaman dari cuaca lembab dan hangat. Gaun yang tidak terlalu tertutup, tetapi dengan bukaan rendah dan lebar. Ketiga, karena acara itu acara memasak sehingga kamera harus menembak dia dari jarak close up dan dari ketinggian sekitar payudaranya. Supaya resep yang dimasak oleh dia bisa terlihat jelas oleh penonton.

Tidak ada komentar :

Posting Komentar