tJeSiLC_vQ4EjbqutLiN10g1b3k

Selasa, 04 Februari 2014

intimate relationship


This story is the continuation of "A lady and her pets". Beside eat and drink from a dog drinking and eating places, this lady also likes to make an intercourse with her pets. She likes to kneel down under her dog while her dog sits on a chair. Then she laid her head on her pets lap. Or stick out her tongue and licked her dog. A common situation that happened between a human and a pet. Only in this situation the both sides turned upside down. The human becomes a pet and the animal becomes her master.

Her husband who sees it all can't do anything about it. Because she serves him well just like any other husband and wife.


Bahasa Indonesia
Cerita ini merupakan kelanjutan dari "A lady and her pets". Selain makan dan minum dari tempat makan dan minum anjing , wanita ini juga suka  berhubungan intim dengan hewan peliharaannya. Dia suka berlutut di bawah anjingnya sementara anjingnya duduk di kursi. Lalu ia meletakkan kepalanya di pangkuan hewan peliharaannya. Atau menjulurkan lidahnya dan menjilati anjingnya. Situasi umum yang terjadi antara manusia dan hewan peliharaan. Hanya dalam situasi ini kedua belah pihak terbalik. Manusia menjadi hewan peliharaan dan hewan menjadi tuannya.

Suaminya yang melihat semuanya ini tidak bisa berbuat apa-apa. Karena dia melayani suaminya  dengan baik sama seperti suami dan istri lainnya.





Tidak ada komentar :

Posting Komentar